مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 16:202021-03-16سياسي

دعوت فرمانده سپاه استان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات 1400


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در پیامی ضمن گرامیداشت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز خردادماه 1400 و انتخاب کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد اکبری و حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر در پیامی مشترک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت سید و سالار جوانان اهل بهشت حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفتند.

متن این پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حلول ماه مبارک شعبان المعظم و خجسته میلاد سرور و سالار جوانان اهل بهشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و ولادت با سعادت حضرت قمربنی هاشم اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز و میلاد فرخنده حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) و پیشاپیش نیمه شعبان و زادروز منجی عالم بشریت قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مبارک باد.

نامگذاری سوم شعبان میلاد حضرت پاسداران، تا نشان و حجتی برای چیستی و چرایی شکل گیری اش در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

به استناد قانون اساسی، اساسنامه سپاه، تدابیر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، رسالت مصوب و ابلاغی سپاه از سوی فرماندهی معظم کل قوا عبارت است از؛  پاسداری از انقلاب اسلامی و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت فرمانده سپاه استان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات 1400

دعوت فرمانده سپاه استان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات 1400