مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 16:452021-03-16حوادث

آسیب دیدگی پدر خانواده قزوینی بر اثر انفجار مواد محترقه


متخصص طب اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار مواد محترقه مصدوم 44 ساله دچار موج انفجار و آسیب به اندام ها شده و  توسط آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی پایگاه الوند به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

- محمود فرهادی با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری، تصریح کرد: ساعت 18:20 سه شنبه 26 اسفند تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت های پزشکی قزوین گرفته شد که حاکی از انفجار در حال کار با مواد محترقه در یک منزل در الوند داشت، سریعا یک آمبولانس از پایگاه الوند به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی آغاز شد.

وی افزود: این حادثه یک مصدوم 44 ساله داشت که متاسفانه مصدوم دچار موج انفجار، سوختگی و آسیب به اندام ها شده بود، مصدوم توسط آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی پایگاه الوند به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد، سه مصدوم دیگر این حادثه که مادر و دختر و پسر خانواده بودند دچار ترس و استرس انفجار شده اند.

متخصص طب اورژانس شهید رجایی بیان کرد: به محض ورود به بیمارستان اقدامات درمانی تکمیلی برای آنان آغاز شد، در حال حاضر شرایط جسمانی مصدوم تحت کنترل بوده و در بیمارستان شهید رجایی بستری است.

انفجار در حال بازی با مواد محترقه در الوند فرهادی در ادامه با اشاره به حادثه دیگری تصریح کرد: همچنین در ساعت 16:00 طی تماسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب دیدگی پدر خانواده قزوینی بر اثر انفجار مواد محترقه

آسیب دیدگی پدر خانواده قزوینی بر اثر انفجار مواد محترقه