مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-16اقتصادي

افزایش کشتار مرغ تا 230 تن در اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در روزهای اخیر و به دنبال تقاضای بیشتر برای خرید مرغ، کشتار این محصول تا 230 تن در استان اردبیل افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله طباطبایی بعد از ظهر سه شنبه در جریان افتتاح ششمین روستا بازار در اردبیل اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید برخی از اقلام مورد نیاز، تلاش می کنیم تا با راه اندازی ایستگاه های موقت در عرضه مایحتاج ضروری مردم تعادل قیمت را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در برپایی چنین بازارچه هایی تلاشی مؤثر انجام دادند، تصریح کرد: معاون حقوق عامه دادگستری استان و مجموعه استانداری در پیگیری برای راه اندازی چنین بازارچه هایی تلاش کردند تا مردم بدون واسطه کالاهای مورد نیاز خود را به ویژه گوشت سفید، قرمز، محصولات لبنی و سایر فرآورده های کشاورزی از این مراکز خریداری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: این مکان ها به عنوان شبکه تعاونی روستایی و کشاورزی استان با هدف عرضه مستقیم محصولات تولیدکنندگان بخش کشاورزی با شعار از مزرعه تا سفره راه اندازی شده تا بدون واسطه و دلال مصرف کنندگان نیاز خود را از تولیدکنندگان واقعی با تخفیف 20 تا 30 درصد دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشتار مرغ تا 230 تن در اردبیل

افزایش کشتار مرغ تا 230 تن در اردبیل