مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-16اقتصادي

تزریق 350 تن مرغ به بازار شهرستان شهریار/ شهروندان بالاتر از نرخ مصوب نخرند


فرماندار شهریار با اشاره به تزریق 350 تن مرغ به بازار شهرستان شهریار، گفت: هیچ واحد صنفی حق عرضه مرغ با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب 20400 تومان را ندارد و شهروندان موارد تخلف را برای برخورد به اداره صمت و تعزیرات گزارش کنند.

- نورالله طاهری فرماندار شهریار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص موضوع بازار توزیع مرغ در شهرستان شهریار گفت: مرغ به اندازه کافی برای بازار شهرستان فراهم شده است و از امروز تا دهم فررودین حجمی بالغ بر 350 تن مرغ در بازار شهرستان توزیع خواهد شد.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای عدم عجله برای خرید مرغ در حجم زیاد گفت: هیچ شهروندی نباید مرغ را بالاتر از قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان تهیه کنند و این نیازمند نظارت مردمی است.

فرماندار شهریار بیان کرد: شهروندان واحد های صنفی توزیع کننده مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب را به اداره صمت و تعزیرات حکومتی اعلام کنند و از امروز محموله های مرغ در حال توزیع در شهرها و روستاها هستند.

طاهری با اشاره به آماده سازی محل هایی توسط شهرداری ها برای توزیع مرغ دولتی گفت: سایر توزیع کنندگان نیز که قصد فروش مرغ دارند باید با نرخ مصوب اقدام به این امر کنند و در غیر این صورت برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 350 تن مرغ به بازار شهرستان شهریار/ شهروندان بالاتر از نرخ مصوب نخرند

تزریق 350 تن مرغ به بازار شهرستان شهریار/ شهروندان بالاتر از نرخ مصوب نخرند