مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-16سياسي

تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده 100 با جریمه تایید نشود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در بخش ساخت و سازهای غیرفنی از دادستانی می خواهیم با صدور دستور به کمیسیون ماده 100، تخلفات ساختمانی را با جریمه تایید نکنند زیرا جریمه برای تخلفات توجیهی ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در بخش ساخت و سازهای غیرفنی از دادستانی می خواهیم با صدور دستور به کمیسیون ماده 100، تخلفات ساختمانی را با جریمه تایید نکنند زیرا جریمه برای تخلفات توجیهی ندارد.

کمال الدین میرجعفریان، امروز در مراسم آغاز گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال استان با بیان اینکه 40 هزار میلیارد ریال برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است، اظهار کرد: این مبلغ در نشست دیروز ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران اختصاص یافت و عملیات اجرایی پروژه های پیش بینی شده در این زمینه به زودی آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مقرر شد، با تعامل دستگاه های اجرایی شامل شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و ایجاد موانع در قالب کمربند سبز، از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر در مشهد حدود یک میلیون و 250 هزار جمعیت حاشیه نشین وجود دارد که اگر با عزم جدی از گسترش حاشیه نشینی جلوگیری نکنیم شاهد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده 100 با جریمه تایید نشود

تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده 100 با جریمه تایید نشود