مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-16بين الملل

صدها نفر از شهروندان پاریس مقابل پارلمان فرانسه تجمع کردند


صدها تَن از مردم معترض پاریس در اعتراض به مصوبه جنجالی پارلمان فرانسه موسوم به «قانون امنیت جهانی»، در برابر پارلمان کشورشان تجمع کردند.

- صدها تَن از مردم معترض پاریس در اعتراض به مصوبه جنجالی پارلمان فرانسه موسوم به قانون امنیت جهانی ، در برابر پارلمان کشورشان تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، صدها تَن از مردم معترض در پاریس در اعتراض به مصوبه امنیت جهانی بحث برانگیز پارلمان فرانسه در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، امروز سه شنبه مقابل درهای پارلمان این کشور تجمع کرده و دست به اعتصاب زدند.

بر اساس این گزارش، این تظاهرات در پی تصویب نسخه جدیدی از رویکرد دولت فرانسه در ارتباط با نیروهای امنیتی است که توسط پارلمان این کشور به تصویب رسیده است.

بر اساس این مصوبه، هر گونه انتشار عکس و یا ویدئو از صحنه جُرم و یا جنایات نیروهای پلیس و دیگر نیروهای امنیتی در فضای مجازی، جُرم محسوب شده و برابر قانون جدید با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

دولت فرانسه و پارلمان این کشور معتقدند چنین اقداماتی، امنیت نیروهای پلیس را به خطر انداخته و حریم شخصی آنها را از بین خواهد برد! در مقابل، معترضین معتقدند این اقدام پارلمان فرانسه در مغایرت با اصل آزادی بیان بوده و اقدامات خبرنگاران و فعالان اجتماعی در خصوص بازتاب چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدها نفر از شهروندان پاریس مقابل پارلمان فرانسه تجمع کردند

صدها نفر از شهروندان پاریس مقابل پارلمان فرانسه تجمع کردند