مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-16سياسي

پذیرای مسافرین شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی نیستیم


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز پذیرای مسافرین شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی نیستیم.

- امید قادری در نشست عصر امروز(26 اسفند) ستاد ویژه خدمات سفر نوروز 1400 استان کرمانشاه، با بیان اینکه در ایام نوروز کلیه اماکن گردشگری کرمانشاه باز هستند، اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز، در بحث سفر تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم که بر اساس مصوباتی که تاکنون داشته، کلیه اماکن گردشگری استان در این ایام باز هستند و ممنوعیتی برای فعالیت آنها وجود ندارد، اما باید پروتکل های بهداشتی در آنها کاملا رعایت شود.

وی افزود: البته باتوجه به اینکه در آستانه ورود به پیک چهارم این بیماری هستیم، همه دستگاه ها موظف هستند که سیاست عدم تشویق به سفر را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه یادآورشد: همچنین در این مدت مسافرت به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی و از این شهرها به دیگر نقاط ممنوع است که البته این ممنوعیت صرفا مربوط به خودروهای شخصی خواهد بود و شامل مسافرت با سیستم حمل و نقل عمومی همچون هواپیما، اتوبوس و قطار نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی که وضعیت شهری از سطح زرد به نارنجی و قرمز تغییر پیدا کند، ستاد استانی موظف است ظرف 72 ساعت خودروهای غیربومی را از شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرای مسافرین شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی نیستیم

پذیرای مسافرین شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی نیستیم