مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 19:352021-03-16ورزشي

مشکل لاپورتا برای ریاست بر بارسلونا حل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فردا مهلت اعتبارسنجی مالی برای رییس جدید باشگاه بارسلونا به اتمام می رسد و خوان لاپورتا که هفته گذشته برنده این انتخابات شده بود، - خوان لاپورتا مشکلی برای آغاز کار خود به عنوان رییس باشگاه بارسلونا ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، فردا مهلت اعتبارسنجی مالی برای رییس جدید باشگاه بارسلونا به اتمام می رسد و خوان لاپورتا که هفته گذشته برنده این انتخابات شده بود، تا ظهر امروز در فراهم کردن ضمانت مالی ناکام مانده بود.

به همین دلیل امروز اخباری در مورد احتمال برگزاری مجدد انتخابات و منتفی شدن رویداد قبلی منتشر شده یود، اما نشریه موندو دیپورتیوو اعلام کرد این مشکل حل شده و خوان لاپورتا مشکلی برای تصدی پست ریاست باشگاه بارسلونا ندارد.

به نظر می رسد خوان لاپورتا امروز مبلغ 125 میلیون یوروی لازم برای ضمانت های مالی را از طریق همکاری با بانک سابادل تامین کرده و مشکلی حل شده است.

بدین ترتیب خوان لاپورتا از فردا به شکل رسمی رییس باشگاه بارسلونا خواهد شد و می تواند کار خود را آغاز کند.

قرار است ساعت 6 عصر مراسم معارفه خوان لاپورتا با حضور 300 نفر شرکت کننده در استادیوم نوکمپ برگزار شود و بدین ترتیب نگرانی هواداران بارسا از این حیث برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل لاپورتا برای ریاست بر بارسلونا حل شد

مشکل لاپورتا برای ریاست بر بارسلونا حل شد