مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 22:502021-03-16ورزشي

رئال 3-1 آتالانتا؛ وینیسیوس هم مانع صعود نشد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان زین الدین زیدان که در دیدار رفت با یک گل حریف ایتالیایی را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم با گل های کریم بنزما، - رئال مادرید با پیروزی 3-1 مقابل آتالانتا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان زین الدین زیدان که در دیدار رفت با یک گل حریف ایتالیایی را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم با گل های کریم بنزما، سرخیو راموس (پنالتی) و مارکو آسنسیو به پیروزی رسیدند و با برتری 4-1 در مجموع دو دیدار راهی مرحله بعد شدند.

آتالانتا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه سوم به گل برسد اما گوسنس نتوانست ارسال عالی موریل استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازی متعادل شد و رئالی ها هم پیش کشیدند اما در دقیقه 16، باز هم این میهمان بود که صاحب موقعیت شد اما شوت خطرناک جیمسیتی از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد نوبت رئالی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه آتالانتا ایجاد کنند اما تولوی با حضور به موقعیت، ضربه بنزما را بلوکه کرد.

در ادامه این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 27، وینیسیوس روی همکاری با بنزما صاحب موقعیت شد اما تعلل او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئال 3-1 آتالانتا؛ وینیسیوس هم مانع صعود نشد!

رئال 3-1 آتالانتا؛ وینیسیوس هم مانع صعود نشد!