مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 03:052021-03-16پزشكي

آغاز واکسیناسیون سالمندان ساکن در مراکز بهزیستی زنجان


مدیر کل بهزیستی استان زنجان از آغاز مرحله نخست واکسیناسیون کووید 19 سالمندان مقیم در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان و مراقبین آنها خبر داد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق هماهنگی های متناوب مورد بررسی قرار می گیرند و در ماه نخست به صورت هفتگی چک می شوند که هرگونه عارضه ای در آنها مورد توجه و اقدام پزشکی لازم قرار می گیرد.

محمدی با اعلام این خبر که سالمندان دو دوز واکسن با فاصله 28 روز دریافت می کنند، افزود: خوشبختانه بهزیستی استان زنجان در مراقبت و قرنطینه کامل یک هزار و 100 نفر از افراد مورد حمایت مراکز شبانه روزی سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولین ذهنی، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و مراکز ترک اعتیاد و سرپناه شبانه تحت نظارت بهزیستی موفق عمل کرده  است.

محمدی افزود: طبق هماهنگی انجام گرفته حمایت های ویژه ای از سالمندان مورد حمایت دستگاه های حمایتی و متولی استان انجام می گیرد که در این راستا خدماتی در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: در مراکز نگهداری سالمندان به دلیل اینکه اغلب بیماری زمینه ای دارند و در سنین بالا قرار دارند و سطح  ایمنی بدن آنها پایین است، مراقبت های ویژه انجام می شود و تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون سالمندان ساکن در مراکز بهزیستی زنجان

آغاز واکسیناسیون سالمندان ساکن در مراکز بهزیستی زنجان