مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-17اجتماعي

بازدید ساعتی گردشگران از اماکن تاریخی فارس


مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به اینکه شرط سفر به استان استفاده از تورهای گردشگری، گفت: اماکن گردشگری استان نیز به صورت ساعتی وبا ظرفیت محدود پذیرای گردشگران است.

- گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مسافران ورودی به فارس در تعطیلات نوروزی تنها از طریق آژانس های مسافرتی و در قالب تورهای گردشگری می توانند به این استان سفر کنند.

وی افزود: مسافرانی که به صورت انفرادی و یا با وسایل حمل و نقل عمومی مانند قطار، اتوبوس و هواپیما هم قصد سفر به استان فارس را دارند باید به رزرو هتل و مراکز اقامتی مورد تأیید وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدام کنند.

به گفته وی چنین اقدامی تأثیر بسزایی در رونق واحدهای اقامتی استان خواهد داشت و امیدواریم ضرر و زیانی که امسال ناشی از تعطیلی ها و لغو سفر به این واحدها و البته صنعت هتل داری وارد شد جبران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با تاکید بر اینکه مراکز گردشگری و اقامتی و هتل های استان در نوروز افزایش نرخ نخواهند داشت، افزود: یکی از مزایای محدودیت های اعمال شده اجرای سفرهای مسئولانه خواهد بود که بی شک همگانی و همه زمانی سفر را در پی دارد.

امیری ادامه داد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و البته اجرای محدودیت های سفر دیگر در ایام نوروز و تعطیلات با انبوهی از مسافران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید ساعتی گردشگران از اماکن تاریخی فارس

بازدید ساعتی گردشگران از اماکن تاریخی فارس