مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-17فناوري

ضریب نفوذ تلفن ثابت در لرستان 27.7 درصد است


به صورت منصوب 570 هزار شماره تلفن ثابت در سطح استان داریم که از این تعداد 368 هزار شماره مشغول به کار هستند و ضریب نفوذ تلفن ثابت 27.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: به صورت منصوب 570 هزار شماره تلفن ثابت در سطح استان داریم که از این تعداد 368 هزار شماره مشغول به کار هستند و ضریب نفوذ تلفن ثابت 27.

7 درصد است.

نبی اله شمسی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما در مجموع استان در حوزه تلفن همراه بالغ بر یک میلیون و 250 هزار مشترک همراه داریم که از این تعداد نزدیک 250 هزار دارای سیم کارت دائمی و بقیه دارای سیم کارت اعتباری هستند و ضریب نفوذ ما در حوزه تلفن همراه 120 درصد است.

وی ادامه داد: به صورت منصوب 570 هزار شماره تلفن ثابت در سطح استان داریم که از این تعداد 368 هزار شماره مشغول به کار هستند و ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان 27.

7 درصد است.

شمسی فر عنوان کرد: در شرایط کرونایی و در طول مدت شیوع کرونا همکاران بنده دوشادوش مدافعین سلامت ایفای نقش کرده و چراغ آموزش دانش آموزان و دانشجویان و کسانی که به فضای مجازی نیاز داشتند را روشن نگه داشتند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به این که زیرساخت های فناوری، اطلاعات و ارتباطات، یکی از زیرساخت های حیاتی توسعه و پیشرفت هر جامعه و استان است، اظهار کرد: در لرستان نیز برنامه داریم که در حوزه بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ تلفن ثابت در لرستان 27.7 درصد است

ضریب نفوذ تلفن ثابت در لرستان 27.7 درصد است