مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-17اقتصادي

سنگینی سایه کرونا بر سر بازار شب عید مبل شویی ها


بازار خدمات نظافت منزل در تمام طول سال براه است، اما بازار شب عید داغ تر از هر زمان دیگری است و به طور معمول باید روی آن حساب کرد، حسابی که یکسالی است با وجود کرونا چندان درست از آب در نمی آید.

- ایسنا/مرکزی بازار خدمات نظافت منزل در تمام طول سال براه است، اما بازار شب عید داغ تر از هر زمان دیگری است و به طور معمول باید روی آن حساب کرد، حسابی که یکسالی است با وجود کرونا چندان درست از آب در نمی آید.

نظافت منزل در هر شرایطی دارای اهمیت ویژه است و همواره به عنوان دغدغه برای بانوان مطرح است.

امروزه که بسیاری از خانم ها شاغل هستند و فرصت نظافت منزل خود را ندارند، کار شرکت های خدماتی فعال در این حوزه اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

با گذشت یکسال از شیوع کرونا و با افزایش تورم و فشارهای اقتصادی و گرانی لوازم منزل، مردم سعی دارند به جای تعویض رویه مبل یا فرش، به تعمیر و شستشوی آن بپردازند به همین دلیل این بازار در شرایط کرونایی و البته اقتصادی اینروزها به طور کامل رونق خود را از دست نداده، اما حال و روز خوبی هم ندارد.

با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا در کشور، بیشتر افراد مبل شویی در منزل را به انتقال مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می دهند و با وجود شرکت های بسیاری که خدمات مبل شویی در منزل را ارئه می دهند، می توان با صرف هزینه ای کمتر، ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگینی سایه کرونا بر سر بازار شب عید مبل شویی ها

سنگینی سایه کرونا بر سر بازار شب عید مبل شویی ها