مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-17اقتصادي

عدم اعتبار کافی مانع اتمام پروژه سالن ورزشی روستای ایوریق است


مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : عدم تزریق اعتبار کافی از سوی شورای برنامه ریزی شهرستان اردبیل اتمام پروژه سالن ورزشی روستای ایوریق را طولانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری از مسؤولان شده اند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در پیگیری این سوژه؛ سید خلیل حسینی با بیان اینکه سالن روستای ایوریق از سال 1394 شروع شد که تا به حال فوندانسیون، سوله و پوشش سقف آن آماده شده است اظهار کرد: این پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هزینه انجام گرفته تا این لحظه 2710 میلیون تومان است .

وی ادامه داد: در حال حاضر احداث بخش اداری، آجر کاری، نازک کاری، انشعابات و تاسیسات مکانیکی و برقی و خرید تجهیزات و کف پوش این سالن مانده است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: با توجه به عدم اعتبارات کافی به موقع طی سال های گذشته از طرف شورای برنامه ریزی شهرستان اردبیل باعث طولانی شدن این پروژه شده است.

حسینی بیان کرد: اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در حال رایزنی برای تامین اعتبار کافی در سال های آتی می باشد که این پروژه را به اتمام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اعتبار کافی مانع اتمام پروژه سالن ورزشی روستای ایوریق است

عدم اعتبار کافی مانع اتمام پروژه سالن ورزشی روستای ایوریق است