مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-17فرهنگي

فیلم کوتاه «تنهایی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فیلم کوتاه «تنهایی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد.

- یاسوج- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فیلم کوتاه تنهایی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر آیین سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران افزود: این فیلم کوتاه داستانی توسط خلیل عمران زاده از فیلمسازان هم استانی و با حمایت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

وی مدت زمان این فیلم را 26 دقیقه عنوان کرد و گفت: موضوع این فیلم کوتاه، بخشی از زندگی شیخ علی مراد تنهایی ، خواننده فولکلوریک کهگیلویه و بویراحمدی است و به قصه همسر شیخ علی مراد تنهایی می پردازد که همه خاطرات وی را در صندوقچه ای نگهداری می کند اما طی اتفاقی صندوقچه گم می شود.

آیین اظهار داشت: مرحوم شیخ علی مراد تنهایی خوانند معروف جنگ نامه ها و یاریارهای محلی استان کهگیلویه وبویراحمد بود، که سال ها با ذهنی خلاق و با سبکی حماسی و متمایز از آواز محلی صحنه های فراموش نشدنی دلاورمردی های مردم این استان در جنگ های تنگ تامردای، گجستان و دوران هشت سال دفاع مقدس که بخشی از آن با موسیقی اصیل این دیار عجین شده است را روایت گری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه «تنهایی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

فیلم کوتاه «تنهایی» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد