مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-17حوادث

45 عملیات اطفاء حریق در سطح شهر قم انجام شده است/ آسیب به 6 خودروی آتش نشانی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم با بیان اینکه روز گذشته، 45 عملیات اطفای حریق در قم انجام شده است، گفت: 8 مصدوم نیز به بیمارستان ها و مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

- حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با بیان اینکه از ساعت 13 و 49 دقیقه روز گذشته تا 1 بامداد، 45 عملیات اطفای حریق توسط نیروهای آتش نشانی در قم انجام شده است، گفت: در پی این حوادث 8 مصدوم نیز به بیمارستان ها و مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم با اشاره به اینکه 5 نفر به صورت سرپایی درمان شده اند و 3 نفر دیگر نیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان قم بستری شده اند، افزود: عملیات های اطفا حریق انجام شده شامل عملیات های انفجار مواد محترقه و منفجره بوده است که بر اثر آنها دو جوان 16 و 18 ساله مصدوم شدند که یکی در حال ساخت مواد محترقه در پارکینگ منزل بوده است و بر اثر انفجار و تخریب پارکینگ مصدوم شده و فرد دیگر با افتادن مواد محترقه از جیب لباس باعث مصدومیتش در منزل می شود.

وی ادامه داد: یک فرد 12 ساله نیز در پشت بام منزل خودشان با درست کردن آتش، صورتش دچار آسیب دیدگی شده بود که توسط خانواده به بیمارستان انتقال داده شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 عملیات اطفاء حریق در سطح شهر قم انجام شده است/ آسیب به 6 خودروی آتش نشانی

45 عملیات اطفاء حریق در سطح شهر قم انجام شده است/ آسیب به 6 خودروی آتش نشانی