مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-17سياسي

صف های طویل برای تهیه ارزاق اولیه در زاهدان جان مردم را تهدید می کند


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چرا در شرایط فعلی که هرگونه تجمع، تهدید جانی شهروندان را به دنبال دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فداحسین مالکی خطاب به احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت آشفته و نا به سامان خدمت رسانی به مردم شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان و مرکز استان به ویژه در روزهای اخیر که موجب رنج و درماندگی بسیاری از شهروندان شده است، جای نگرانی و تعجب فراوان دارد! تأسف بارتر اینکه مشکلات فعلی در سالهای اخیر بارها در بازه های زمانی مختلف و به اشکال گوناگون دامنگیر مردم مظلوم این استان بوده و کراراً مورد تذکر به مسئولین مربوطه از سوی این جانب قرار گرفته است.

اکنون درحالی که انتظار می رفت به مرور زمان و با تأکیدات و تذکرات متعدد، مسئولین بخشی از بار سنگین این مشکلات را از دوش مردم برداشته باشند، شاهد بروز بحرانهای درهم تنیده و طاقت فرسایی هستیم که امان مردم را بیش از پیش بریده است! جناب استاندار! آب شرب سالم نیاز حیاتی شهروندان است.

از ابتدای امسال و در پی کمبود آب در تابستان، طی پیگیریهای جدی صورت گرفته و جلسه  جمعی از نمایندگان استان با وزیر نیرو، امید این می رفت که وضعیت بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طویل برای تهیه ارزاق اولیه در زاهدان جان مردم را تهدید می کند

صف های طویل برای تهیه ارزاق اولیه در زاهدان جان مردم را تهدید می کند