مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-17سياسي

روز پاسدار و جانباز یادگاری از نسل مسجدی و انقلابی است


حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی با اشاره به جان فشانی رزمندگان دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: روز پاسدار و جانباز یادگاری از نسل مسجدی و انقلابی است.

- حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی با اشاره به جان فشانی رزمندگان دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: روز پاسدار و جانباز یادگاری از نسل مسجدی و انقلابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین امیر ارزانی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی به جایگاه امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) نزد شیعیان و به ویژه مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ارادت به آستان این بزرگواران به اندازه ای است که همه ساله خیل عظیمی از مردم در ماه شعبان المعظم با برگزاری مراسم مختلف این ایام خجسته را جشن می گیرند؛ هرچند که در سال جاری به سبب شیوع ویروس منحوس کرونا برگزاری این سلسله مراسم ها به حداقل رسید اما بهره برداری از بستر فضای مجازی به جهت نشر معارف سیدالشهدا(ع)، سیدالساجدین و علمدار کربلا تبلور ویژه ای یافته و از سوی دیگر برخی مراسم به صورت محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی در ادامه به رشادت های امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: بسیاری از اتفاقاتی که در دوران معاصر و به طور خاص هنگام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پاسدار و جانباز یادگاری از نسل مسجدی و انقلابی است

روز پاسدار و جانباز یادگاری از نسل مسجدی و انقلابی است