مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-17اقتصادي

افزایش یک میلیارد تنی ذخایر منابع معدنی مس ایران


مدیرعامل شرکت ملی مس ایران ضمن اعلام خبر افزایش میزان ذخایر معدنی مس ایران در سالی که چند روز پایانی آن سپری می شود، از خرید 15 دستگاه حفاری جدید با قابلیت اکتشاف در اعماق، - مدیرعامل شرکت ملی مس ایران ضمن اعلام خبر افزایش میزان ذخایر معدنی مس ایران در سالی که چند روز پایانی آن سپری می شود، از خرید 15 دستگاه حفاری جدید با قابلیت اکتشاف در اعماق، به منظور نو شدن ناوگان و تجهیزات اکتشافی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در سال آینده ذخایر بسیار بزرگ تر به منابع معدنی کشور اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام شرکت ملی صنایع مس ایران، اردشیر سعدمحمدی ضمن اعلام خبر افزایش ذخایر منابع این شرکت به میزان یک میلیارد تن، اعلام کرده است: طی سال 1399 با تلاش کارکنان صنعت مس کشور، یک میلیارد تن ذخیره جدید با عیار متوسط 0.

5 درصد، اکتشاف و به دارایی های این صنعت اضافه شده است.

همچنین 100 هزار متر حفاری اکتشافی انجام شده که نسبت به سال 1398، رشد 50 درصدی و نسبت به سال 1397 رشد 250 درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، با بیان این که در سال گذشته قریب به 70 هزار متر و در سال پیش از آن (1397)، 39 هزار و 500 متر عملیات حفاری اکتشافی داشته ایم، گفت: نتایج ناشی از اکتشافات صورت گرفته بسیار خوب بوده است؛ بطوریکه تاکنون حدود 730 میلیون تن ذخیره جدید با عیار 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یک میلیارد تنی ذخایر منابع معدنی مس ایران

افزایش یک میلیارد تنی ذخایر منابع معدنی مس ایران