مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-17اقتصادي

وعده فرماندار زابل در خصوص گازرسانی به این شهرستان


در نیمه نخست سال آینده پروژه گازرسانی به این شهرستان به پایان می رسد.

- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: پروژه گاز رسانی به زابل طی سه فاز که فاز نخست آن 93 درصد و فاز دوم 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در نیمه نخست سال آینده به این شهر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، عباسعلی ارجمندی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سرسرای فرمانداری زابل برگزار شد اظهارداشت: پیمانکار فاز سوم گازرسانی به زابل مشخص شده و در اواخر فروردین فعالیت خودش را آغاز می کند.

وی بیان کرد: با همکاری بنیاد مستضعفان و پیگیری نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی 300 هزار متر از معابر سطح شهر زابل طبق الویت بندی در حال آسفالت است.

فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: پنج محله حاشیه نشین شهر زابل در دستور کار بنیاد مسکن با هدف اصلاح معابر و دیگر اقدامات قرار گرفته است.

وی از افزایش تعداد بیمه قالی بافان در منطقه سیستان خبر داد و گفت: مجموعه دستگاه های اجرایی، اداره صمت و سهامی فرش با همکاری صندوق بیمه روستایی به صورت رایگان بیمه قالی بافان را در دستور کار خود قرار داده و تمام افراد واجد شرایط می توانند خودشان را بیمه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده فرماندار زابل در خصوص گازرسانی به این شهرستان

وعده فرماندار زابل در خصوص گازرسانی به این شهرستان