مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-17ورزشي

ترس از تکرار سرنوشت رمضانی برای مغانلو در پرسپولیس


جلوگیری از تکرار سرنوشت آرمان رمضانی برای شهریار مغانلو در تیم فوتبال پرسپولیس یکی از مواردی است که کادر فنی این تیم نگران آن است و برای آن برنامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از ناکامی آرمان رمضانی در امر گلزنی حاضر به جدایی او از جمع سرخپوشان پایتخت شد تا این بازیکن نیز در اقدامی غافلگیرکننده با استقلال تهران قرارداد ببندد.

رمضانی که در پرسپولیس تنها دو پاس گل داده بود و نتوانست دروازه حریفان پرسپولیس را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان 2020 آسیا باز کند مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

وی در نهایت ترجیح داد به استقلال برود.

گل محمدی درخواست جذب شهریار مغانلو را به باشگاه پرسپولیس داد تا مهاجم سانتاکلارا پرتغال بصورت قرضی برای 6 ماه به این تیم بیاید.

مغانلو که نخستین حضور خود با پیراهن پرسپولیس را در جریان پیروزی سه بر صفر این تیم مقابل مس نوین کرمان از دقیقه 70 تجربه کرد با وجود داشتن موقعیت گلزنی نتوانست اولین گل خود را به ثمر برساند تا او نیز زیر ذره بین منتقدان قرار بگیرد.

کادر فنی پرسپولیس برای اینکه زیر فشار دوباره هواداران بابت عدم گلزنی مهاجمان این تیم بخصوص مغانلو قرار نگیرد برنامه ویژه ای را برای مهاجم بلندقامت و تازه وارد خود در نظر گرفته است تا او بتواند نخستین گل خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس از تکرار سرنوشت رمضانی برای مغانلو در پرسپولیس

ترس از تکرار سرنوشت رمضانی برای مغانلو در پرسپولیس