مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-17سياسي

تجلیل از 15 نخبه تحت پوشش کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از تجلیل از 15 نخبه تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ملک پور صبح امروز در مراسم تجلیل از 15 نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت:کسب رتبه های نخست در دانشگاه های معتبر کشور، ثبت اختراع، تألیف کتاب، چاپ مقاله در مجلات معتبر علمی جهان و کسب عنوان های قهرمانی در مسابقات از جمله افتخارات این نخبگان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر چهار هزار و 500 دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند.

وی تعداد دانشجویان تحت حمایت را یک هزار و 223 نفر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و طلاب علوم دینی عنوان و مطرح کرد: دانشجویان پس از ثبت نام با ارائه مدارک لازم به این نهاد از خدمات شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره مند می شوند.

ملک پور افزود: امسال نیز سه دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان با کسب رتبه سه رقمی در رشته های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

رییس بنیاد نخبگان استان نیز در این مراسم با اشاره به شرایط سخت زندگی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد گفت: رمز موفقیت افراد دارای استعداد پشتکار و تلاش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 15 نخبه تحت پوشش کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

تجلیل از 15 نخبه تحت پوشش کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری