مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-17حوادث

24 نفر در چهارشنبه آخر سال در سمنان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 24 نفر در چهارشنبه آخر سال در این استان خبر داد و گفت: 10 نفر از این افراد به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای تدابیر ویژه پلیس در برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: از 24 نفر دستگیرشده شب گذشته، 10 نفر به مراجع قضایی معرفی و بقیه با اخذ تعهد آزاد شدند.

او به تشریح وضع استان سمنان در چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: تنها مصدوم حوادث شب گذشته در استان به صورت سرپایی مداوا شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: با تدابیر ویژه و برنامه ریزی های گسترده که زمینه ها و هماهنگی های آن از چند ماه قبل آغاز شد، شبی امن و آرام را در استان پهناور سمنان پشت سر گذاشتیم.

حسنی از دستگیری 24 نفر در رابطه با چهارشنبه آخر سال به علت عدم توجه به هشدارها و توصیه های پلیسی خبر داد و اظهار کرد: از همراهی مؤثر خانواده ها در پیشگیری از بروز حوادث تلخ باید قدردانی کرد.

او تأکید کرد: انتظار می رود این همراهی و دقت نظر در همه ایام به ویژه نوروز نیز وجود داشته باشد تا روزهای آرام و بدون حتی یک حادثه ناگوار را تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 نفر در چهارشنبه آخر سال در سمنان دستگیر شدند

24 نفر در چهارشنبه آخر سال در سمنان دستگیر شدند