مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-17اقتصادي

توزیع  35 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند


مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل از توزیع 35 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند استان در آستانه عید نوروز و یک دستگاه تبلت به یک دانش آموز نیازمند خبر داد.

- مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبرداد؛ توزیع  35 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند ایسنا/اردبیل مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل از توزیع 35 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند استان در آستانه عید نوروز و یک دستگاه تبلت به یک دانش آموز نیازمند خبر داد.

فردین محمودی با اعلام این خبر اظهار کرد: بسته های معیشتی توزیعی هر کدام به ارزش 3 میلیون ریال و تبلت به ارزش 30 میلیون ریال بود که با مشارکت کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل و پزشکان مرکز درمان ناباروری قفقاز این نهاد تهیه و توزیع شد.

وی به تازه تاسیس بودن این مرکز و بهره گیری از ظرفیت خیرین به ویژه خیرین سلامت در پیشبرد اهداف آن اشاره و بیان کرد: این بسته حمایتی شامل مرغ، ماهی، برنج ایرانی، روغن، شکلات و اقلام بهداشتی بود.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی اردبیل، موفقیت مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی در اجرای برنامه های محرومیت زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش از پیش خیرین استان دانست و یادآور شد: علاقه مندان در صورت تمایل می توانند کمک های نقدی خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع  35 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند

توزیع  35 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند