مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-17اقتصادي

قیمت بالای میوه در اصفهان/ میزان خرید مردم حدود 3 کیلو شده است


رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه شب قیمت میوه عید همچنان بالا است، گفت: مردم قدرت خرید چندانی ندارند، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه شب قیمت میوه عید همچنان بالا است، گفت: مردم قدرت خرید چندانی ندارند، در این شرایط میزان خریدهای شب عید آنها بین 2 تا 3 کیلو میوه است.

نوروزعلی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در آستانه شب عید کمبود میوه نداریم، اظهار کرد: اگرچه در روزهای گذشته قیمت موز در بازار کاهش یافته بود، اما امروز موز گران تر شد و در حال حاضر قیمت انواع موز بین 30 تا 34 هزار و 500 هزار تومان در سطح عرضه به مردم فروخته می شود.

وی با بیان اینکه کمبودی در تامین مرکبات نداریم، افزود: امروز در بازار اصفهان قیمت پرتقال تامسون درجه یک بین 10 تا 16 هزار تومان، پرتقال جنوب بین 18 تا 22 هزار تومان، سیب درختی بین 10 تا 16 هزار تومان، خیار اصلاح شده اصفهانی بین 10 تا 15 هزار تومان و کیوی بین 18 تا 22 هزار تومان است.

رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان به قیمت سبزیجات اشاره کرد و گفت: امروز قیمت سبزی خوردن با ریحان 10 هزار تومان، گوجه بین 4 تا 6 هزار تومان، هویج بین 4 تا 6 هزار تومان، سیر 53 هزار تومان، لیموترش 18 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بالای میوه در اصفهان/ میزان خرید مردم حدود 3 کیلو شده است

قیمت بالای میوه در اصفهان/ میزان خرید مردم حدود 3 کیلو شده است