مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-17پزشكي

طرح مراقبت از بیماران کرونا در منزل با تعرفه دولتی در قزوین اجرا می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برای اولین بار در کشور طرح مراقبت و پرستاری از بیماران کرونا در منزل توسط بخش دانشگاهی با تعرفه دولتی در قزوین کلید خورده است.

- ایسنا/قزوین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برای اولین بار در کشور طرح مراقبت و پرستاری از بیماران کرونا در منزل توسط بخش دانشگاهی با تعرفه دولتی در قزوین کلید خورده است.

دکتر علی اکبر کرمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای این طرح تصریح کرد: برای اولین بار در کشور طرح مراقبت و پرستاری از بیماران کرونایی در منزل با تعرفه دولتی توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین کلید خورده است، این طرح در استان قزوین طراحی و به وزارت بهداشت ارائه شد.

وی افزود: این برای استان افتخار است که طرح توسط وزارت بهداشت پذیرفته شده و قرار است به عنوان طرح ملی در کشور اجرایی شود، قزوین اولین استان کشور است که این طرح را از ابتدای سال 1400 اجرایی می کند؛ در این طرح به جای این که بیمار به بیمارستان برود همکاران ما بر بالین بیمار حاضر می شوند و تمام خدمات پرستاری و پزشکی در حد بیماران سطح 4 و 5 تریاژ که حال عمومی بهتری دارند در منزل ارائه می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: این طرح ویژه بیماران کرونایی است و تمام خدمات پزشکی اعم از دارو، خدمات پرستاری، اکسیژن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مراقبت از بیماران کرونا در منزل با تعرفه دولتی در قزوین اجرا می شود

طرح مراقبت از بیماران کرونا در منزل با تعرفه دولتی در قزوین اجرا می شود