مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-17فرهنگي

«وداع» به آهنگسازی سینا شبان پور تماشایی شد


نماهنگ «چهار مضراب وداع» به آهنگسازی سینا شبان پور پس از گذشت دو سال از تولید آن، در واپسین روزهای سال 1399 پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چهارمضراب وداع از ساخته های سینا شبان پور، در قالب یک موزیک ویدیو منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

سینا شبان پور درباره این اثر گفت: چهار مضراب وداع اثری است که حدود 2 سال از آغاز حیات آن می گذرد و از بدو تولدش با حس و حالی متفاوت نه تنها برای من بلکه برای تمام افرادی که بخش هایی از آن را به نحوی شنیدند بود.

تصوری که از وداع در ذهن من بوده و هست منعکس کننده نوری از گذشته برای روشنگری مسیر هنری آینده من است و از این رو بسیار برایم من ارزشمند بوده و دارای جایگاهی ویژه در آثارم به حساب می آید.

شبان پور با اشاره با ساختار دستگاهی این اثر ادامه داد: ابوعطا در گوش من زمزمه بخش وسیعی از زندگی ام است که ریشه در کودکی من با صدای تار استاد شهناز و نی استاد کسایی و بزرگانی از این دست دارد که با شنیدن اندک نغماتی از آن به دنیایی ماورایی قدم می گذارم.

به نظر من آواز ابوعطا فضایی بی نظیر در موسیقی کلاسیک ایرانی است و وصف مقدار علاقمندی شخصی بنده به این فضا در کلام نمی گنجد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وداع» به آهنگسازی سینا شبان پور تماشایی شد

«وداع» به آهنگسازی سینا شبان پور تماشایی شد