مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-17اجتماعي

ثبت نام انجام زیارت نیابتی عتبات ویژه نوروز 1400 آغاز شد


معاون فرهنگی و مشارکتهای مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: نوروز 1400 طرح «زیارت نیابتی» توسط خادمان این ستاد و عوامل ایرانی حاضر در پروژه های بازسازی و توسعه حرم های مطهر انجام می شود.

- معاون فرهنگی و مشارکتهای مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: نوروز 1400 طرح زیارت نیابتی توسط خادمان این ستاد و عوامل ایرانی حاضر در پروژه های بازسازی و توسعه حرم های مطهر انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو توقف امکان تشرف زائران ایرانی به اعتاب مقدسه بخصوص در ایام اربعین، ستاد بازسازی عتبات عالیات با توجه به توان و پتانسیل موجود در کشور عراق و درخواست خیل مشتاقان زیارت ابا عبدالله (ع) در عملی ابتکاری نسبت به ثبت نام و انجام زیارت نیابتی اقدام کرد.

وی افزود: از زمان آغاز این طرح تا کنون بیش از یک صد هزار نفر از هموطنان در تارنمای ستاد بازسازی عتبات برای انجام زیارت نیابتی ثبت نام کردند که پس از انجام آداب زیارت توسط خادمان و عوامل اجرایی پروژه ها، پیامک انجام زیارت توسط ستاد بازسازی به ثبت نام کنندگان ارسال شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز این طرح به صورت پیوسته انجام می شود اظهار کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت درخواست انجام زیارت نیابتی در نوروز 1400 به سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام انجام زیارت نیابتی عتبات ویژه نوروز 1400 آغاز شد

ثبت نام انجام زیارت نیابتی عتبات ویژه نوروز 1400 آغاز شد