مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-17حوادث

24 نفر طی چهارشنبه شب آخر سال در استان سمنان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 24 نفر که به نظم عمومی طی شب چهارشنبه در سطح استان بی توجهی کرده بودند، خبر داد و گفت: 10 نفر از این افراد به دادسرا ارجاع تا مجازات شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان با اشاره به آمار دستگیری ها و هنجارشکنی های شب چهارشنبه آخر سال بیان کرد: با هوشیاری مأموران ناجا در سراسر استان 24 نفر به جرم اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند.

وی از اجرای طرح تدابیر ویژه پلیس در برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال خبر داد و تاکید کرد: این افراد با هوشیاری مأموران دستگیر و صبح امروز ده نفر از این جمع برای رسیدگی پرونده به دادسرا و مراجع قضایی ارجاع و همچنین مابقی افراد با تعهدنامه آزاد شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به برخورد بدون مماشات با کسانی که هنجارشکنی می کنند، گفت: علت دیگر دستگیری این افراد عدم توجه به هشدارها و توصیه های پلیسی بوده است.

حسنی افزود: انتظار می رود این همراهی و دقت نظر در همه ایام به ویژه نوروز نیز وجود داشته باشد تا روزهای آرام و بدون حتی یک حادثه ناگوار را تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 نفر طی چهارشنبه شب آخر سال در استان سمنان دستگیر شدند

24 نفر طی چهارشنبه شب آخر سال در استان سمنان دستگیر شدند