مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-17سياسي

ناکارآمدی مسئولان مسبب مشکلات اقتصادی مردم است


ناکارآمدی مسئولان مسبب مشکلات اقتصادی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر قالیباف پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم واگذاری 352 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پیشوا ضمن تبریک به مناسبت روز جانباز و تقدیر از همه رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا اظهار داشت: با توجه به اینکه در اسفندماه هستیم جای دارد که از مجاهدان کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تلاش در زمینه واگذاری مسکن به مددجویان این کمیته تشکر کنیم.

قالیباف گفت: در چنین ماهی در سال 57 امام راحل مرحوم عسگر اولادی را به عنوان مسئول کمیته امداد و نماینده خودشان در این زمینه قرار دادند.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به خود و همه مسئولان خدمتگزار نظام اسلامی در همه سطوح عنوان داشت: امروز اگر شاهد مشکلات هستیم و مشکلات اقتصادی سبب می شود بخشی از مردم به زحمت بیافتند و فقر بر زندگی آنها سلطه یابد و مردم در رنج و زحمت باشند باید بپذیریم که این موضوع نتیجه ضعف و ناکارآمدی همه مسئولین در کارها است و نباید تقصیر را بر گردن کسی بیاندازیم.

وی با اشاره به اینکه بنده و امثال بنده در دنیا و آخرت در مقابل یکایک مردم مسئول هستیم گفت: باید عاقلانه، مجاهدانه و مخلصانه تلاش کنیم چرا که کشور به اندازه ای امکانات و ظرفیت دارد که این مردم به این زحمت و سختی نیافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی مسئولان مسبب مشکلات اقتصادی مردم است

ناکارآمدی مسئولان مسبب مشکلات اقتصادی مردم است