مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-17پزشكي

موضع استان قم در عدم پذیرش مسافران نوروزی اعلام شود


فرماندار قم با اشاره به این که رفت و آمدها و مسافرت ها بیشترین آسیب کرونایی را به قم وارد می کند خواستار اعلام موضع شفاف مدیریت استان در عدم پذیرش مسافران نوروزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، درمان غالبا مورد تشویق قرار گرفته ؛ اما کادر بهداشت و سلامت کمتر مورد محبت، تفقد و تشویق بوده اند.

وی با اشاره به اینکه در این تشویق ها باید به نیروهای فعال بسیج هم توجه شود خاطرنشان کرد: تفقد از این عزیزان و تشویق آنان قطعا روحیه بخش است و آنان را در تداوم بهتر طرح یاری می کند.

حیدری سپس به در پیش بودن مسافرت های نوروزی اشاره کرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد که رفت و آمدها و مسافرت ها می تواند بیشترین آسیب کرونایی را به قم وارد کند، بنابراین نیازمند اعلام موضع شفاف مدیریت استان در این موضوع هستیم، همچنان که برخی دیگر از استان ها هم به صراحت اعلام کرده اند که پذیرای میهمانان نوروزی نخواهند بود.

حیدری سپس به اهمیت الگو بودن قم برای سایر شهرها توجه داد و گفت: متاسفانه در مراسم چهارشنبه آخر سال شاهد صحنه هایی در قم بودیم که شایسته این شهر نیست؛ ضمن آن که انتظار می رود تا در مسائلی مانند این موضوع، شاهد نقش آفرینی بزرگان اقوام ساکن در قم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع استان قم در عدم پذیرش مسافران نوروزی اعلام شود

موضع استان قم در عدم پذیرش مسافران نوروزی اعلام شود