مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-17اقتصادي

کرونا هم مانع عشق معلم جوان شیروانی نشد/تبدیل فضای مجازی به فرصت


مقداد باقر زاده، معلم خوش نام شیروانی سال هاست که با مهرورزی و تلاش برای کمک به دانش آموزان محروم توانسته در این راه قدم های بزرگی بردارد و با کمک فضای مجازی مخاطبان زیادی را جذب کرده و کمک های قابل توجهی برای مناطق محروم دریافت کند.

-   وی متولد بهمن 1369 در شهرستان شیروان (روستای سُکه )، دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاوره و مدیر دبستان غدیر شیروان است که هشت سال است در شهرستان های مرزی و محروم رازوجرگلان و مراوه تپه به تعلیم و تربیت دانش آموزان این مناطق مشغول بوده است.

باقر زاده توانسته طی این مدت به کمک فضای مجازی مخاطبان زیادی را جذب کرده و تاکنون 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای مناطق محروم جذب کند.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: با کمک راهبران آموزشی و مدیران مدارس دانش آموزان محروم را شناسایی می کنیم و به بهترین صورت به آن ها کمک رسانی می شود.

این معلم خیر شیروانی بیشتر خدمات ارائه شده را شامل مدرسه سازی،کمک هزینه تحصیلی، تأمین لوازم موردنیاز مدارس، هوشمند سازی مدارس و بحث سبد غذایی عنوان کرد.

باقرزاده با اشاره به اینکه با توجه به شرایط روزهای گوشی هوشمند را برای دانش آموزان محروم فراهم و بین آنها توزیع کرده ایم که از تحصیل عقب نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هم مانع عشق معلم جوان شیروانی نشد/تبدیل فضای مجازی به فرصت

کرونا هم مانع عشق معلم جوان شیروانی نشد/تبدیل فضای مجازی به فرصت