مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-17پزشكي

موافق سفر نبودیم و نیستیم/ ویروس جهش یافته قتل عام می کند


وزیر بهداشت با اشاره به قدرت سرایت و بیماری زایی ویروس جهش یافته کرونا و با بیان اینکه موافق سفر نبودیم و نیستیم، گفت: سفر یعنی جمعیت سیال و با سفرها نمی توانیم استمرار و تشدید طرح محله محور و خانه به خانه را دنبال کنیم.

- وزیر بهداشت با اشاره به قدرت سرایت و بیماری زایی ویروس جهش یافته کرونا و با بیان اینکه موافق سفر نبودیم و نیستیم، گفت: سفر یعنی جمعیت سیال و با سفرها نمی توانیم استمرار و تشدید طرح محله محور و خانه به خانه را دنبال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی گفت: همکاران من در سالی که گذشته نه تنها به بیماران مبتلا به کرونا خدمات ارایه دادند، بلکه با آبرومندی و سربلندی نگذاشتند که حتی یک بیماری که نیاز به خدمات اورژانس دارد، بدون سرویس و خدمت بماند؛ به خصوص عزیزانم در اورژانس کشور برای رسیدگی عاجل به آنها و بیمارستان ها برای پذیرش آنها.

ماهانه 1000 تخت به مجموعه تختهای بیمارستانی اضافه کردیم وی افزود: امسال سالی بود که علی رغم گرفتاری در باتلاق کرونا، برای اولین بار توانستیم با لطف خدا و همت همکارانمان در هر ماه 1000 تخت به تخت هایمان اضافه کنیم که این آمار را قبل و بعد از انقلاب نداشتیم.

همچنین حدود 1400 پروژه بهداشتی و درمانی در اقصی نقاط کشور تا اردیبهشت آینده افتتاح شده و 13 هزار تخت به تخت های کشور اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق سفر نبودیم و نیستیم/ ویروس جهش یافته قتل عام می کند

موافق سفر نبودیم و نیستیم/ ویروس جهش یافته قتل عام می کند