مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-17سياسي

50 درصد کاندیدای شوراهای شهر گنبدکاووس اهل تسنن هستند


تعداد 160 نفر در شهر گنبدکاووس به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که 50 درصد آنها از شهروندان تسنن هستند.

- عبدالقدیر کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تعهدی که همه ما برای انتخابات داریم این است که تلاش کنیم تا انتخابات سالم، قانونمند و بدون حاشیه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی شهرستان ترکیبی از همه سلایق و قومیت ها است، تصریح کرد: خوشبختانه  هیئت اجرایی از ترکیب خوب قومیت ها سلایق و معتمدین و افراد مورد وثوق مردم شهرستان تشکیل شده که این امر سبب از بین رفتن بسیاری از حواشی های برگزاری انتخابات خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: این ترکیب خوب می تواند در روند انتخابات سالم و قانونمند تاثیر بسزایی داشته و ما از تجربه و شناخت این افراد بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: تا ساعت 12 بامداد دیشب 180 نفر در دو شهر گنبدکاووس و اینچه برون به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که از این تعداد 149 نفر آقا و 31 نفر خانم هستند.

کریمی با اشاره به ثبت نام 50 درصدی کاندیدای اهل تسنن در شهر گنبدکاووس گفت: از تعداد 180 نفر ثبت نام شده در دو شهر گنبدکاووس و اینچه برون 160 نفر مربوط به شهرستان گنبدکاووس بوده که 50 درصد آنها از مردم خوب اهل تسنن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد کاندیدای شوراهای شهر گنبدکاووس اهل تسنن هستند

50 درصد کاندیدای شوراهای شهر گنبدکاووس اهل تسنن هستند