مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-17اجتماعي

لعیا جنیدی: مردم انتظار عدالت و دادورزی در آموزش و پرورش را دارند


معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که توسعه عدالت آموزشی یکی از اهدافی است که آموزش و پرورش دنبال می کند گفت: یکی از مهم ترین جاهایی که مردم انتظار عدالت و دادورزی را دارند، - معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که توسعه عدالت آموزشی یکی از اهدافی است که آموزش و پرورش دنبال می کند گفت: یکی از مهم ترین جاهایی که مردم انتظار عدالت و دادورزی را دارند، آموزش و پرورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لعیا جنیدی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز گفت: آموزش و پرورش وضعیتی دارد که همه در ذهنمان به آن تعلق خاطر داریم.

من در قرارداد نوشتن سخت گیرم، اما آموزش و پرورش واقعا خاص است و وقتی مشکلی از آموزش و پرورش حل شود، اقناع برای وجدان شخصی اتفاق میوفتد.

این حقوقدان با بیان این که دستور دادم تا در مستندسازی برای مدارس حداکثر تلاش انجام شود گفت: در ارتباط با حوزه آموزش و پرورش گفته ام که اگر مانع قانونی وجود ندارد به قید فوریت مسائل پیگیری و برطرف شود.

جنیدی با بیان اینکه تنقیح قوانین اهمیت بسیار زیادی دارد تصریح کرد: تمام کار حقوقی قابلیت پیش بینی است اما وقتی حجم قوانین زیاد می شود و سلسله قوانین مشخص نباشد کارکرد علم حقوق کم می شود و باید توجه کرد کارکرد اصلی دولت حقوقی است به این ترتیب که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لعیا جنیدی: مردم انتظار عدالت و دادورزی در آموزش و پرورش را دارند

لعیا جنیدی: مردم انتظار عدالت و دادورزی در آموزش و پرورش را دارند