مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-17اقتصادي

اشتغال یک هزار و 651 نفر در شرکت های فناور و دانش بنیان آذربایجان شرقی


رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی یک هزار و 651 نفر در شرکت های مستقر در پارک مشغول به کار هستند که بسیاری از آنان از تحصیلات تکمیلی برخوردار هستند و در سال جاری گردش مالی شرکت های مستقر به 3 هزار و 621 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عبدالرضا واعظی امروز در مراسم تجلیل از فناوران برتر استان آذربایجان شرقی، با تاکید بر اهمیت توجه به فناوری اظهار داشت: بسیاری از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی توانستند محصولات فناورانه خود را  در داخل و خارج از کشور به فروش برسانند.

وی افزود: با کمک رسانه ها و صداوسیما توانستیم خدمات پارک علم و فناوری را به مردم استان اطلاع رسانی کنیم و تمام افراد استان که ایده فناوانه نو و اراده برای تولید و تجاری سازی آن محصول داشته باشند می توانند از حمایت های پارک علم و فناوری برخوردار شوند.

به گفته واعظی یک هزار و 651  نفر در شرکت های مستقر در پارک مشغول به کار هستند که بسیاری از آنان از تحصیلات تکمیلی برخوردار هستند و در سال جاری گردش مالی شرکت های مستقر به 3 هزار و 621 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به استقرار 325 شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناری استان  اظهار کرد: در سال جاری 537 ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال یک هزار و 651 نفر در شرکت های فناور و دانش بنیان آذربایجان شرقی

اشتغال یک هزار و 651 نفر در شرکت های فناور و دانش بنیان آذربایجان شرقی