مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-17سياسي

قالیباف: نبودِ نظارت از مشکلات کشور است


در اصلاح ساختار بودجه گام اساسی برداشته نشده و راضی نیستیم.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در اصلاح ساختار بودجه گام اساسی برداشته نشده و راضی نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر قالیباف پیش از ظهر چهارشنبه 27 اسفندماه در مراسم واگذاری 352 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پیشوا ضمن تبریک به مناسبت روز جانباز و تقدیر از همه رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا اظهار کرد: با توجه به اینکه در اسفندماه هستیم جای دارد که از مجاهدان کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تلاش در زمینه واگذاری مسکن به مددجویان این کمیته تشکر کنیم.

قالیباف گفت: در چنین ماهی در سال 57 امام راحل مرحوم عسگر اولادی را به عنوان مسئول کمیته امداد و نماینده خودشان در این زمینه قرار دادند.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز اگر شاهد مشکلات هستیم و مشکلات اقتصادی سبب می شود بخشی از مردم به زحمت بیفتند و فقر بر زندگی آنها سلطه یابد و مردم در رنج و زحمت باشند باید بپذیریم که این موضوع نتیجه ضعف و ناکارآمدی همه مسئولین در کارها است و نباید تقصیر را بر گردن کسی بیندازیم.

وی با اشاره به اینکه بنده و امثال بنده در دنیا و آخرت در مقابل یکایک مردم مسئول هستیم، گفت: باید عاقلانه، مجاهدانه و مخلصانه تلاش کنیم چرا که کشور به اندازه ای امکانات و ظرفیت دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: نبودِ نظارت از مشکلات کشور است

قالیباف: نبودِ نظارت از مشکلات کشور است