مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-17سياسي

110 اسدآبادی داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شدند


فرماندار شهرستان اسدآباد از ثبت نام نهایی 110 داوطلب شوراهای اسلامی در سه حوزه انتخابیه شهری این شهرستان طی هفت روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از ثبت نام نهایی 110 داوطلب شوراهای اسلامی در سه حوزه انتخابیه شهری این شهرستان طی هفت روز گذشته خبر داد.

سعید کتابی چهارشنبه 27 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از 110 نفر داوطلب ثبت نام نهایی شده شهرستان در سامانه و ستاد انتخابات شهرستان، 76 نفر به حوزه انتخابیه شهر اسدآباد، 12 نفر شهر آجین و 22 نفر به شهر پالیز اختصاص دارند که از این تعداد داوطلب یک نفر انصراف داده است.

وی با اشاره به هفت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل با جمعیت 50 هزار نفری در شهر اسدآباد و پنج نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی البدل در حوزه شهری پالیز و آجین اضافه کرد: 85 نفر از داوطلبان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان و 25 نفر به صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن موبایل، دسک تاپ و دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند که در بحث غیرحضوری استفاده از اپلیکیشن موبایل 18 نفر بیشترین کاربرد را داشته و پنج نفر از طریق دسک تاپ و دو نفر از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام داشته اند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به ترکیب جنسیتی افراد خاطرنشان کرد: از مجموع افراد ثبت نام شده، 102


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 اسدآبادی داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شدند

110 اسدآبادی داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شدند