موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-17پزشكي

علینژاد: ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی از 15 فروردین ماه 1400 واکسینه می شوند


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از آغاز واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کشورمان از 15 فروردین ماه خبر داد.

- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از آغاز واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کشورمان از 15 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خبر از آغاز واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی ایران از 15 فروردین ماه داد و اظهار کرد: با رایزنی های فراوان دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با کمک و حمایت دکتر نمکی و دکتر رییسی وزیر و معاون وزیر بهداشت ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی ما نوبت اول واکسن کرونا را دریافت می کنند.

وی افزود: این درحالی است که وزارت بهداشت این آمادگی را داشت که قبل از پایان سال 99 واکسیناسیون را آغاز کند ولی به دلیل عدم حضور ورزشکاران جانباز و معلول ما به صورت متمرکز در تهران این کار به ابتدای سال جدید موکول شد.

علی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان فروردین ماه نیز ورزشکاران المپیکی و ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند نوبت اول واکسن کرونا را دریافت می کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علینژاد: ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی از 15 فروردین ماه 1400 واکسینه می شوند

علینژاد: ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی از 15 فروردین ماه 1400 واکسینه می شوند