مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-17پزشكي

تجربه بازی موبایلی در یک جامعه سنتی


نتایج یک پژوهش، نشان می دهد، پر تکرارترین موارد محتوای آسیب رسان، شامل بازی های ترس و وحشت و بازی های خشونت و زد و خورد است.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش، نشان می دهد، پر تکرارترین موارد محتوای آسیب رسان، شامل بازی های ترس و وحشت و بازی های خشونت و زد و خورد است.

عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به باور محققان، بازی ها را اگر روش طبیعی یادگیری در نظر بگیریم، حداقل سه نوع یادگیری را به فرزندان ما منتقل می کنند که شامل یادگیری درباره خود، درباره دیگران و جهان پیرامون و یادگیری در باره حل مسائل است.

سید کمال الدین موسوی افزود: اگر بازی های آنلاین هم بتوانند این کارکردها را در جامعه انجام دهند، تبدیل به یک فرصت خواهند شد.

بازی های رایانه ای می توانند بسیار شاد و سرگرم کننده بوده و بخش بزرگی از اوقات فراغت انسان ها را پر کنند.

حتی برخی محققان، بازی های آنلاین را نوعی فعالیت اجتماعی برشمرده اند، زیرا بازی های دو یا چند نفره میان دوستان، همسالان و اعضای خانواده ضمن اینکه یک فعالیت گروهی است، روابط اجتماعی را نیز تقویت می کند.

وی با بیان اینکه ژانرهای هیجانی، چالش برانگیز، پرتحرک، ماجراجویانه و به ویژه گرافیک پیشرفته بازی های آنلاین موجب استقبال گسترده تر افراد از بازی های رایانه ای به صورت انفرادی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه بازی موبایلی در یک جامعه سنتی

تجربه بازی موبایلی در یک جامعه سنتی