مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-17سياسي

7 کارگروه برای اجرای سند تحول قوه قضاییه در یزد تشکیل شد


رییس کل دادگستری استان یزد از تشکیل هفت کارگروه برای اجرای سند تحول قوه قضاییه در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری، پیش از ظهر امروز در نشست شورای قضایی استان یزد اظهار داشت: از ویژگی های سند تحول قوه قضاییه، احیای حقوق عامه، گسترش عدل و توجه به آزادی های مشروع و قانونی است.

وی، ضمن اخذ آخرین گزارش ها از کمیته های تشکیل شده برای اجرای سند تحول قوه قضاییه بیان کرد: این سند، یک سند متعالی است که باید برای اجرای بند بند آن برنامه داشت.

رییس کل دادگستری استان یزد با نقد و بررسی دقیق ابعاد مختلف پیشنهادات کمیته های اجرایی سند تحول تصریح کرد: این سند چالش محوری است یعنی واقعیت های فعلی جامعه و قوه قضاییه را دیده و بر مبنای پایش وضع موجود، وضع مطلوب را ترسیم و راهبردهای حرکت به سمت وضع مطلوب را ترسیم کرده است.

وی در این نشست که از رییس کانون داوری، رییس کانون وکلا دادگستری و رییس کانون وکلای قوه قضاییه نیز جهت شور و مشورت پیرامون چگونگی اجرای سند تحول دعوت شده بود، بر استفاده از ظرفیت نخبگانی جامعه تأکید کرد و بیان داشت: جلب نظر اساتید دانشگاه ها و نخبگان حوزه و همچنین جلب مشارکت دانشجویان در انجام پژوهش های عمیق میدانی جهت اجرای سند تحول قوه قضاییه از جمله راهکارهایی است که باید به آن نظر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 کارگروه برای اجرای سند تحول قوه قضاییه در یزد تشکیل شد

7 کارگروه برای اجرای سند تحول قوه قضاییه در یزد تشکیل شد