مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-17اقتصادي

شهردار تهران: تحریم ها موجب ایجاد نهضت واگن سازی در کشور شد


در حوزه ساخت واگن در واگن های درون شهری و برون شهری نهضتی رخ داده است که مصداق بارز جهش تولید است و اگر تحریم بودیم به این سرعت کارها پیش نمی رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس پیروز حناچی امروز در مراسم ورود 289 دستگاه انواع واگن و لکوموتیو تولید داخل به شبکه ریلی اظهار داشت: در این دوره دو پروژه اتصال مترو تهران به هشتگرد و پرند در دستور کار قرار گرفت که راندمان مترو تهران را افزایش می دهد و موجب رضایت مندی مردم شده است.

شهردار تهران ادامه داد: روی محور قطار تهران-تبریز به طول 8 کیلومتر بلندترین محور طراحی شهری را به فضای عمومی تبدیل می کنیم و نگاه درآمدزایی در این حوزه نداریم همچنین ظرفیت اتصال یک ریل رفت و برگشت برای مترو هم در این منطقه دیده شده است که رضایت مندی مردم را ارتقا می دهد.

وی افزود: خطوط ریلی بین شهری که از داخل بافت های مسکونی عبور می کند با همکاری است و اگر تحریم بودیم به این سرعت کارها پیش نمی رفت.

شهردار تهران افزود: اتصال راه آهن درون شهری به راه آهن برون شهری از آرزوهای ما بود و امروز در ایستگاه راه آهن تهران شاهد اتصال به ایستگاه مترو هستیم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: تحریم ها موجب ایجاد نهضت واگن سازی در کشور شد

شهردار تهران: تحریم ها موجب ایجاد نهضت واگن سازی در کشور شد