مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-17حوادث

تلخ ترین و شیرین ترین پرونده های پلیس آگاهی تهران بزرگ


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از تلخ ترین و شیرین ترین پرونده های این پلیس در سال 99 گفت.

- سردار علیرضا لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلخ ترین و شیرین پرونده های پلیس آگاهی در سال 99 اظهار کرد: حوادث و جنایات همیشه انسان را ناراحت و مکدر می کند به ویژه جنایاتی مانند قتل.

وی افزود: متأسفانه یکی از تلخ ترین خاطرات من در سال 99 به یک قتل خانوادگی برمی گردد که دختری هم مادر و هم خواهرش را کشته بود البته این جنایت توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ کشف شد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: وقتی موضوع این پرونده را رسیدگی و پیگیری کردیم، متأثر شدیم چرا که یک دختر در شرایطی قرار گرفته و به جایی رسیده که با افراد بیرون از خانه ارتباط گرفته و مادر و خواهرش را به قتل رسانده است.

وی با اشاره به شیرین ترین پرونده های پلیس آگاهی گفت: همیشه پرونده های کشف فقدان، شیرین ترین پرونده های پلیس آگاهی است چرا که وقتی افراد پس از پیدا شدن عزیزشان، به ما مراجعه می کنند، شادابی و خوشحالی را در چشمانشان می بینیم که در هیچ پرونده دیگری نمی توان مشاهده کرد.

لطفی در پایان گفت: ما در سال 99 حدود 20 تا 30 مورد در تهران کشف فقدان داشتیم که بیشتر مربوط به دختران می شد و خانواده هایشان رضایتمندی خود را به پلیس اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ ترین و شیرین ترین پرونده های پلیس آگاهی تهران بزرگ

تلخ ترین و شیرین ترین پرونده های پلیس آگاهی تهران بزرگ