مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-17سياسي

اعزام 30 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در ایام نوروز


مدیریت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام 30 گروه از دانشجویان جهادگر بسیجی جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان فارس در ایام نوروز 1400 از امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی محمودی صبح امروز در نشست مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: نوروز امسال 30 گروه جهادی 30 نفره از دانشجویان جهادگر بسیجی اعم از آقایان و بانوان در نقاط مختلف در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف از جمله عمرانی، علمی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: این اردوها از روزهای آخر سال آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروز، جهادگران ما در مناطق محروم استان حضور خواهند داشت .

مدیریت عملیات جهادی ناحیه رایگان توزیع شد را از دیگر برنامه های انجام شده، عنوان کرد.

وی از توزیع پنجمین مرحله از کمک های مومنانه در هفته اخیر خبر داد و افزود: در خصوص کمک های مومنانه، در ابتدا استفاده کردیم از نهادهای حاکمیتی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره بنیاد مستضعفان،کمیته امداد و خیرین با موضوع جذب کمک ها و بسته های معیشتی و و توزیع در سطح استان با محوریت گروه های جهادی دانشجویی و گروه های جهادی محلات با تیراژ بسیار بالاتر طی پنج مرحله تا این لحظه این اتفاق افتاد، در مرحله اول کمک های مومنانه شامل 70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 30 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در ایام نوروز

اعزام 30 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در ایام نوروز