مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-17فرهنگي

«گاندو» با داستانی ملتهب به آنتن بازمی گردد/ تعیین زمان پخش


مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به فضای فصل دوم «گاندو» که نوروز 1400 پخش می شود بیان کرد که این سریال قصه ملتهبی دارد.

- مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به فضای فصل دوم گاندو که نوروز 1400 پخش می شود بیان کرد که این سریال قصه ملتهبی دارد.

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پخش سریال نوروزی این شبکه در ایام نوروز 1400 بیان کرد: سریال نوروز ما گاندو 2 خواهد بود و با همین عنوان هم از شبکه سه پخش می شود.

وی درباره تفاوت ها در اطلاع رسانی نسبت به نام سریال و حتی پخش آن توضیح داد: علت اینکه اطلاع رسانی های متفاوتی نسبت به این سریال و به طور کلی سریال نوروزی شبکه سه صورت گرفت، حساسیت هایی است که حول پخش گاندو وجود داشت و در واقع غرض این بود که فشارها و حساسیت ها نسبت به پخش این سریال کاهش پیدا کند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره زمان پخش سریال نیز بیان کرد: این سریال از شنبه 30 اسفند ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه می رود.

آذرپندار درباره باکس پخش سریال شبکه سه در ایام نوروز که پیش از این ساعت 20 بود، گفت: خوشبختانه باکس سریال نوروزی بعد از سه سال که ساعت 20 بود، با نظر مثبت معاون سیما اقای دکتر شاه آبادی به 20:45 منتقل شده است که حتماً اتفاق مثبتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گاندو» با داستانی ملتهب به آنتن بازمی گردد/ تعیین زمان پخش

«گاندو» با داستانی ملتهب به آنتن بازمی گردد/ تعیین زمان پخش