مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-17اقتصادي

آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات و واگذاری مسکن به فرهنگیان


مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، آخرین وضعیت واگذاری مسکن به فرهنگیان در سال 1400 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گودرز کریمی فر، درباره آخرین وضعیت واگذاری مسکن به فرهنگیان، اظهار کرد: طی یک سال اخیر، براساس تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی، موفق شدیم در اقدامی کم نظیر، تعداد 43 هزار و 775 واحد را در 251 شهر برای فرهنگیان واجد شرایط، جذب کنیم.

فرآیند تعریف شده برای تامین مسکن فرهنگیان، طی یک پروسه 3 ساله برنامه ریزی شده است که تامین و تخصیص 170 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان، در دستور این فرآیند است.

کریمی فر گفت: تاکنون 22 هزار فرهنگی در حال افتتاح حساب، تکمیل موجودی و اتصال به پروژه هستند، به طوری که می توان گفت: واحدهای تخصیصی این همکاران تعیین تکلیف و مشخص شده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی ما، واگذاری بخشی از واحدهای تخصیصی و جذب شده فرهنگیان، در سال 1400 است و در برنامه ریزی های اولیه، امیدواریم تعداد زیادی از واحدهای مذکور، تحویل فرهنگیان شود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای حمایت از منابع مالی و آورده اولیه فرهنگیان، از طرف آموزش و پرورش، به ازای هر فرهنگی واجد شرایط، مبلغ 40 تا 50 میلیون تومان تسهیلات ثانویه حمایتی کم بهره، با کارمزد 12 درصد بدون تشریفات، سپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات و واگذاری مسکن به فرهنگیان

آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات و واگذاری مسکن به فرهنگیان