مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-17اقتصادي

اعزام و پذیرش 20 میلیون مسافر در فرودگاه های کشور طی 11 ماه


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اعزام و پذیرش حدود 20 میلیون مسافر از ابتدای امسال تا پایان بهمن از کاهش 46 درصدی مسافران فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری اعلام کرد: در پروازهای بین المللی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت از ابتدای امسال تا پایان بهمن نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 81 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 92 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 75 درصد کاهش وجود داشته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 27 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 46 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 46 درصد کاهش داشته است، افزود: در پروازهای داخلی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 23 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 42 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 40 درصد کاهش وجود داشته است.

به گفته وی در 11 ماهه امسال در مجموع بیش از 227 هزار نشست و برخاست انجام شد که طی آن نزدیک به 20 میلیون مسافر اعزام و پذیرش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام و پذیرش 20 میلیون مسافر در فرودگاه های کشور طی 11 ماه

اعزام و پذیرش 20 میلیون مسافر در فرودگاه های کشور طی 11 ماه