مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-17سياسي

تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری حلال مشکلات


در جلسه علنی شورای شهر رشت به لزوم رأی دادن به افراد پاک دست، چشم پاک و درمجموع افرادی که از سلامت نفس و عمل برخوردار هستند و سابقه فعالیتی در کارنامه خدمتی خود دارند تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یک صد و نود و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع) اظهار کرد: امام حسین (ع) واقعه بزرگ کربلا را به یادگار گذاشتند و هر آنچه امروزه داریم از اثرات همان واقعه بزرگ است و به شایستگی روز میلاد این امام همام به نام روز پاسدار نام گذاری شده است.

احمد رمضان پور با بیان اینکه نقش نیروهای خدوم سپاه و بسیج در ادوار مختلف بسیار تأثیرگذار و سازنده بوده است، افزود: این رشادت ها در تاریخ ماندگار است و در قالب هیچ تصویری نمی توانیم عظمت این مهم را به نمایش گذاشت.

وی به حضور سید محمد احمدی شهردار رشت اشاره کرد و گفت: طی چندماهه اخیر از حضور شهردار رشت، اقدامات خوبی در دست انجام است.

تجربه، تخصص و تعهد لازمه حضور در شورا رییس شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه تجربه، تخصص و تعهد موضوع مهمی برای حضور در شورا است گفت: در صحن شورا از مردم تقاضا می کنم به افرادی که پاک دست هستند و به فکر مسائل مادی نیستند و به ناموس مردم چشم ندارند و درمجموع از سلامت نفس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری حلال مشکلات

تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری حلال مشکلات