مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-17پزشكي

سی تی اسکن بیمارستان شهید ستاری قرچک افتتاح می شود


رییس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک از افتتاح سی تی اسکن این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علی اصغر حق پرست رییس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک در خصوص افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان قرچک با جمعیت بیش از 300 هزار نفر فاقد مرکز تصویربرداری پزشکی و سی تی اسکن بود و بیماران برای بهره مندی از سی تی اسکن به شهرهای مجاور مراجعه می کردند.

وی گفت: در مواردی مانند مسائل اورژانسی و کرونا جابجایی و انتقال بیمار بسیار خطرناک و پرهزینه بود همچنین ممکن بود جان بیمار در خطر باشد و این امر یکی از مشکلات بیمارستان محسوب می شود.

رییس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک ابراز کرد: مسؤولان بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک برای رفع این مشکل بزرگ تصمیم به ایجاد مرکز سی تی اسکن کردند تا ضمن ارائه خدمات به بیماران، بخشی از مشکلات مردم شهرستان مرتفع و زمینه را برای جذب تخصص های بیشتر و خدمت رسانی در بیمارستان را فراهم کنند.

حق پرست بیان کرد: در این راستا با کمک شرکت نسیم سلامت خاتم به عنوان متولی بیمارستان مراحل ساخت و تجهیز سی تی اسکن در سال 99 آغاز شد.

وی تصریح کرد: در این راستا بعد از احداث ساختمان با مبلغ 20 میلیارد ریال، تجهیزات سی تی اسکن 16 اسلایس با هزینه ای بالغ بر 500 هزار ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی تی اسکن بیمارستان شهید ستاری قرچک افتتاح می شود

سی تی اسکن بیمارستان شهید ستاری قرچک افتتاح می شود