مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-17سياسي

دست اندرکاران تدوین سند فعالیت های قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند


در آیینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از دست اندرکاران تدوین سند اجرایی فعالیت های قرآنی استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی مؤثر در تدوین سند چشم انداز 20 ساله فعالیت های قرآنی استان بوشهر، تولید این سند بالادستی استان را نتیجه زحمات فعالان قرآنی استان عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: بعد از تلاش ها و پیگیری های جدی فعالان قرآنی، امروز شاهد بهره برداری و ارائه سند اجرایی فعالیت های قرآنی استان بوشهر استان در برش سال 1400 و در پنج سال دوم سند یعنی 1400 تا 1404 هستیم.

وی تصریح کرد: تدوین این سند محصول 530 نفرساعت کار پژوهشی و مباحثات کارگروهی است و زمینه ای برای معرفی استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به ظرفیت های استان بوشهر در حوزه قرآنی ابراز داشت: وجود روستای قرآنی چارک به عنوان اولین روستای قرآنی کشور، سابقه ی قرآنی با عظمت، حضور اساتید برتر و کسانی که در مسابقات متعدد قرآنی رتبه های برتر ملی و بین المللی را کسب کرده اند، سرمایه های استان در حوزه ی قرآنی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندرکاران تدوین سند فعالیت های قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند

دست اندرکاران تدوین سند فعالیت های قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند